Odpowiedzi

2010-02-22T18:19:20+01:00
Moim zdaniem stosunki polsko-radzieckie nie były zbyt dobre.Ponieważ związek radziecki lubił wojny jak i sojusze.Stalin nie był miłym człowiekiem ponieważ
urodził się z wadą mózgowo-genetyczną.Stalin nie był dobrym politykiem jak i nie był dobrym przywódcą.Polacy nielubili Stalina ponieważ rozpętał on wiele wojen.


daj najjjjjjj,...........Pzdr
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:05:23+01:00
Stosunki polsko-radzieckie nie były za dobre. Jak i rządy stalina którego polacy wręcz nienawidzili za jego rządy, wywołane wojny i mordy na ludziach. Ale to nie jego wina, urodził się z wadą mózgową. To po prostu był nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim miejscu. Pozdro i daj naj:)
4 3 4