Zadanie z Przyrody:
Zaznacz wartość średniego zasolenia Morza Bałtyckiego.
a) 7,8 promili (na litr wody przypada 7,8 grama soli).
b) 10 promili
c) 15 promili
d) 2 promile

Czekam na rozwiazanie,obiecuję się odwdzięczyć.
Z góry Dzięki.
<3 ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • u912
  • Rozwiązujący
2010-02-22T14:32:55+01:00
Odpowiedź a) 7,8 promila

Przewaga dopływu wód rzecznych i opadowych nad wlewami słonych wód z Kattegatu ma decydujący wpływ na zasolenie Bałtyku, które jest niewielkie w porównaniu z zasoleniem oceanu.Średnie zasolenie wód powierzchniowych Bałtyku - 7,5‰
2010-02-22T15:12:20+01:00
2010-02-22T16:33:37+01:00