Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:35:49+01:00
Zostałem ochrzczona, a to oznacza że wstapiłam do Królestwa Bożego. Stałam się dzieckiem Bożym . Odtąd i ja należę do tej wpólnoty. Pilegnuję ją i rozwijam. Jestem chrześćijaninem.
1 5 1
2010-02-22T14:35:52+01:00
Poprzez chrzest zostałam oczyszczona z grzechu pierworodnego,nadano mi na nim imię,i od tego dnia należę do wielkiej Bożej wspólnoty-Kościoła.
2 3 2