Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:54:39+01:00
Uważam, że tak jest gdyż możemy się na tym wiele nauczyć(rzeczy praktycznych). Poza tym bardzo ciekawe są na tym doświadczenia, oraz jak nauczyciele pozwalają samemu poukładać np. generator prądu.
2010-02-22T15:00:57+01:00
Chemia - pierwiastki , związki chemiczne
fizyka - prawa , zachowania ,odziaływania
Możemy sie wszystkiego tego nauczyć i uważam że te przedmioty są bardzo ciekawe, ponieważ sa doświadczenia. Mimo że te przedmioty sa najtrudniejszymi przedmiotami w szkole to bardzo je lubie ;)


Ps mam nadzieje że pomogłam ;)