Odpowiedzi

2010-02-22T14:46:28+01:00
Okno z mojego pokoju znajduję ze wschodniej strony świata. co rano budzą mnie promienie słońca. za oknem rośnie drezwo - jabłoń. jest ona piekna. zwłaszcza wiosna ki\iedy zakwita. bardzą lubią przesiadywać na niej ptaszki, które co dzień ćwierkają swoje ulubione melodie ;**

pozdrawiam xd
127 4 127
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:49:10+01:00
Widok z mojego okna jest piękny. Na przeciwko widać stary dom, chodniki pełne lodu i płatki śniegu otulające drzewa. Błękitne niebo z cudownym słońcem. Widzę małe dzieci, które z ciężkimi plecakami przedzierają się przez zaspy śniegu. Kobiety z zakupami, które biegną do domu by ugotować rodzinie obiad. Każdy mógłby mi pozazdrościć takiego widoku ;)
53 3 53