Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:58:12+01:00
1)V=a*a*a= 5*5*5= 125
Pc= Pb+Pp
Pp=2*5*5= 50
Pb=4*5*5=100
Pc=100+50= 150

2)
a) V=2*4*5=40
Pc= 2*2*4+4*4*5= 16+80=96

b) V=2*5*1=10
Pc=2*2*5+4*5*1= 20+20=40

3) 0,36dm=36cm
36:12=3
a=12 V=a*a*a=3*3*3= 27
Pc= 2*3*3+4*3*3=18+36=54
2010-02-22T15:03:30+01:00
A)
a=5
V=a*a*a
V=5*5*5
v=125

b)
a=2
b=4
h=5
V=a*b*h
V=2*4*5
V=30

a=2
b=5
h=1
V=2*5*1
V=10


C)
a=?
L=0,36dm=36cm
L=12a -bo szescan ma 12 takich samych krawedzi
36=12a
a=36/12
a=3cm
V=a*a*a
V=3*3*3
V=27cm szescennych