Odpowiedzi

2010-02-22T14:55:38+01:00
Wielki Post przygotowanie do obchodów Paschy, Mekki , śmierci zmartwychstania, pokuty. Jest to okrews zmartywychstania. Czas podjęcia pary nad sobą. Wstrzemieźliwość od czegoś przyjemnego. Wyrużnaiamy 3 tematy w wielkim poscie 1. Pokuta 2. Chrzest 3.Mękka Chrystusa
40 dni oznacza Pokute, Post
Tridum Sacrum
wielki czawartekk masza krzyżma. Nastepnie poświecenie olejów
Wielka piątek jest to jedyn dzien w roku gdzie nie ma mszy. Adoracja klrzyża
Wielka Sobotaliturgia paschała, podwtyzszenie krzyza
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:02:15+01:00
Post – dobrowolne powstrzymanie się od jedzenia w ogóle, lub od spożywania pewnych rodzajów pokarmów (np. mięsa), przez określony czas. Pości się przede wszystkim z przyczyn religijnych.

Podczas postu chciałabym zmienić swoje zachowanie, częściej uczęszczać do kościoła, być pomocnym, przyjacielskim.

Służy wewnętrznej przemianie i nawróceniu, nie jest natomiast wartością sam w sobie.