Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:24:21+02:00
2009-10-15T19:28:46+02:00
4,25 + 1¾ = 4¼ + 1¾= 17/4 (siedemnaście czwartych jako ułamek) +
7/4 (siedem czwartych jako ułamek) =24/4(dwadzieścia cztery czwarte jako ułamek)= 6

Pozdrawiam, przepraszam za zapis, ale nie ma tutaj wszystkich ułamków, są tylko najczęściej używane.
2009-10-15T19:31:34+02:00
4.25 mozna zamieniac na 4(1/4) bo to to samo
i obliczenia:
4.25+1(3/4)= 4(1/4) + 1(3/4)= 5(4/4)= 6