Odpowiedzi

2010-02-22T15:58:50+01:00
Wczorajsza ewangelia uczy nas o kuszeniu.
Jezus podczas swojego 40 dniowego postu był kuszony przez szatana który chciał go poniżyć. Ale Jezus nie uległ pokusie.
Z ewangelii można wnioskować że pokusa nie jest złem aczkolwiek ulegnięcie jej już tak.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:36:57+01:00
Uczy nas tego że podczas wielkiego postu nie powinniśmy ulegać pokusom Pan Jezus idąc przez pustynię nie dał się zkusić na różne bogactwa tak też mamy postępować
2010-02-22T18:23:05+01:00
Wczorajsz ewangeli uczy nas milosci i wytrwalosc. jezus choc byl kuszony nie ulegl choc bylo mu ciezko. tak i my mamy stawac an wysokosci zadania i nie ulegac pokusa. najlepiej zrobic soebie wyrzeczenia z pewnych rzeczy pomoga nam one wytrwac i nie dac sie skusic tak jak zrobil to jezus - wytrfal.