1.napisz dedykacje komuś , kogo lubisz i szanujesz.

2.uzupełnij dowolną trescia zdania kierowane do twoich rowiesnikow lub doroslych .
- przykro mi ,że ....
- ciesze sie , ze ...
-przepraszam pania (pana) za.....ale...
-prosze mi wybaczyc , ze ...
-milo mi z powodu...
-to dla mnie zaszczyt , ze...
-wdzieczna jestem za (że) ...

Z GÓRY DZIEKUJE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:56:40+01:00
2.
Przykro mi, że tak często przeklinacie.
Ciesze się, że umiecie przyznać się do swojego błędu.
-Przeprasza, panią (pana) za moje zachowanie, ale zdenerwowałam/łem się.
-Proszę mi wybaczyć, że przeszkadzam ale która jest godzina?
- Miło mi z powodu tej pochwały.
- To dla mnie zaszczyt, że zostałem/łam wyróżniony/a .
- Wdzięczna jestem za pomoc w tym zadaniu.
3 3 3
  • Ynka
  • Początkujący
2010-02-22T14:58:19+01:00
1.napisz dedykacje komuś , kogo lubisz i szanujesz.
Ani Nowak
w 2 rocznicę ślubu.
............
2.uzupełnij dowolną trescia zdania kierowane do twoich rowiesnikow lub doroslych .
- przykro mi ,że nie wyszło tak jak chciałaś
- ciesze sie , ze jutro jadę do babci
-przepraszam pania (pana) za spóźnię ale. autobus się zepsuł.
-prosze mi wybaczyc , ze odezwałam się tak niekulturalnie
-milo mi z powodu zawarcie nowej znajomości
-to dla mnie zaszczyt , ze mogę usiąść obok ciebie
-wdzieczna jestem za (że) przyniosłaś mi zeszyt z matematyki.
3 3 3
2010-02-22T15:08:02+01:00

1.Dedykuje mój wiersz mojej najlepszej przyjaciółce Ani .

2Przykro mi, że zachowałam się tak i zrobiłam tyle problemów.
Cieszę się,że dało rade się to wszystko naprawić
przepraszam panią(pana) za moje złe zachowanie ale oboecuje ze to sięjuż nigdy więcej nie powtórzy.
Proszę mi wybaczyć,że na pana nakrzyczałam .
miło mi z powodu dedykacji mi wiersza
to dla mnie zaszczyt,ze wybrano właśnie mnie
wdzięczna jestem za to że pomógł mi pan(pani) w nauce
xdd
2 5 2