Odpowiedzi

2010-02-22T14:52:18+01:00
Kolaż to technika artystyczna polegająca na formowaniu kompozycji z różnych materiałów i tworzyw (gazet, tkaniny, fotografii, drobnych przedmiotów codziennego użytku itp.). Są one naklejane na płótno lub papier i łączone z tradycyjnymi technikami plastycznymi (np. farbą olejną, farbą akrylową, gwaszem).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:52:46+01:00
Wycinki gazet
brystol
klej
taśma
dodatkowe ilustracje
marker
nożyczki

i tylko łądnie wsyztko skąponować i gotowe ;)
1 5 1
2010-02-22T14:56:56+01:00
Wycinki z gazet,fotografii,książek(wedle upodobać) klej,nożyczki,Oczywiście kartka papieru lub brystol,możesz także wykorzystać różnego rodzaju farby,pastele itp.