Odpowiedzi

2010-02-22T15:05:01+01:00
1.
1 rozpalenie ognia
2.zrobienie broni
3. zrobienie pierwszych narzędzi
2.
np. narzędzia oraz broń z brązu i żelaza były bardziej wytrzymałe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:07:39+01:00
A) Wymyślenie żarówki.
b) Wynalezienie termometru lekarskiego.
c) Wynalezienie maszyny parowej.
d) Pierwszy balon.
e) Wynalezienie szczepionki przeciw ospie.

Znaczenie zdobycia umiejętności wytopu brązu miało ogromne znaczenie ponieważ ludzie którzy posiadali tę umiejętność mogli wytwarzać sobie broń, naczynia itp. Narzedzia te były znacznie wytrzymalsze niż z gliny czy z drewna.