Odpowiedzi

2010-02-22T14:54:57+01:00
OGŁOSZENIE 22,02,2010r
Sprzedam stary dom w pięknej, leśnej okolicy. Nieopodal jezioro.Posiadłość z klimatem. Cena bardzo atrakcyjna. Chętnych proszę o kontakt na numer 654-254-200
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:58:00+01:00
Ogłoszenie!
Mam do sprzedania piękny dom. Stan określam jako bardzo dobry, jest po remoncie. Dom znajduje się w pięknym otoczeniu, ogród, basen. Dom ma 100m kwadratowych, 5 pokoi, kuchnia, łazienka, przedpokój. Cena do uzgodnienia.
2010-02-22T14:59:22+01:00
OGŁOSZENIE !

Uprzejmie ogłaszam sprzedaż domu w Ciechocinku. Jest to bardzo spokojna i piękna okolica z uroczymi krajobrazami.Niedaleko posiadłości znajduje się piękne jezioro. Powierzchnia domu razem z ogrodem wynosi : 60 m*2. Cena do uzgodnienia.

tel kontaktowy :543 234 789