Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:05:56+01:00
0,5km* = 500 000 m*
441a=44100m*
6dm= 0,06m*
3,2 ha = 32 000m*

zad.2
15a=1500m*

1500m*:50m=30m
odp: szerokosc tej prostokatnej dzialki wynosi 30m .
13 1 13
2010-02-22T15:11:53+01:00
a.) 0,5 kilometr kw. [km^2]=500000 metr kw. [m^2]
b.)441 ar=44100 metr kw. [m^2]
c.)6 decymetr kw. [dm^2]=0,06 metr kw. [m^2]
d.)3,2 hektar [ha]=32000 metr kw. [m^2]





2010-02-22T15:14:26+01:00
Zad1
a)500m*
b)441000m*
c)0,06m*
d)30 200 m*
zad2
szer to 30 m