Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T15:19:58+01:00
Zapisz w jak najprostrzej postaci
2x+¾x=2¾X
3x+ x i 2(w liczniku x a w mianowniku 2)=6X
x-½x=½X
x-⅓x=⅔X
x-¾x=¼X
x-0,6x=0,4X
x-0,85=0,15X
5x-(-x)=6X
-10x-(-x)=-9X
x do drugiej(x w liczniku a 2 w mianowniku)-x=1,5X

CHYBA DOBRZE
2010-02-22T15:30:30+01:00
2 działania sa dla mnie troche niejasne 2 i ostatnie bo nie ma tam znaków przed opisami i nie chce cie wprowadzic w bła a oto pozostałe
2x+3/4x=2i 3/4x
3x+x+2ix w liczniku dwa w mianowniku=4x+x=5x
x-1/2x=1/2x
x-1/3x=2/3x
x-3/4x=1/4x
x-0,6x=0,4x
5x-(-x)=6x
-10x-(-x)=-10x+x=-9x