Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:28:21+01:00
Drogi(tutaj wstaw imię i nazwiskjo autora)
Z wielką chęcią przeczytałe Twoją książkę o przygodać czwórki rodzeństwa. Powieść ta jest dostosowana do moich wymagań, ponieważ lubię książki przygodowe z odrobiną magii.
Książkę pochłonęłam w kilka dni, lecz praktycznie mogłabym czytać ją bez przerwy, ponieważ jest bardzo wciągająca. zawarte w niej wątki udoskanalają ja.
Przeczytałam ją pierwszy raz, ale czuję, że powrócę do niej niedługo.

Z poważaniem ..
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T17:16:06+01:00
Witam,
Piszę do Pana, bo Pana książka mi się spodobała z dwóch powodów:
- jest to cały tom fajnych magicznych książek, które wszystkie przeczytałam!
- są bardzo ciekawe i wciągające historie dzieci.
Proszę jeszcze o napisanie dalszych części tego tomu, bo ja chętnie bym przeczytała.

Z poważaniem ...........................

PS. To nie jest z religii!