Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:17:39+01:00
1.a) 6+64=70
b)13-144=-131
c)4*2-8=0
2.b)7do 5 czyli=16807

c)pier 2 do 2 i do 5 =2 do 5=32
3.4*7=28
b)6 pier z 10

2.a)pier z6561 *8=81*8=648
1 5 1
2010-02-22T15:19:19+01:00
1)
a √36 + 64 = 6+64=70
b √13² - 12²= 13-144=-131
c 4∛8-√64 = 4*2 -8 = 8-8=0

2
a √(3⁸) 8 = 3 do 4 potegi * 8 =648
b √(7²)⁵ = 7⁵ = 16807
c 2⁵ = 32

3
a) 2√7) ² = 4*7 = 28
b) 2√5 * 3√2 = 6√10
1 2 1