Zamień zdania na równoważniki zdania
1)Na wiosnę ptaki budują sobie gniazda.
2)Dzieci poszły do kina na bardzo ciekawy film.
3)Kasia wylosowała nagrodę książkową.
4)Szukam ciekawej książki o tematyce przyrodniczej.
5)Opiekuję się swoją młodszą siostrą.

2

Odpowiedzi

2010-02-22T15:22:05+01:00
1) budowanie gniazd przez ptaki na wiosne
2) Pojscie dzieci do kina na bardzo ciekawy film
3) wylosowanie nagrody ksiazkowej przez kasie
4) moje poszukiwanie ciekawej ksiazki o tematyce przyrodniczej
5)moja opieka nad mlodsza siostra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:22:47+01:00
1) Budowanie przez ptaki gniazd na wiosnę.
2)Pójście dzieci do kina na bardzo ciekawy film.
3)Wylosowanie przez Kasię nagrody książkowej.
4)Moje poszukiwanie ciekawej książki o tematyce przyrodniczej.
5)Moje opiekowanie się młodszą siostrą.