Odpowiedzi

2010-02-22T15:17:56+01:00
Moje przewinienia to: deptanie trawnika, grzybów, zruywanie zagrożonych wyginięciem gatunków roślin, zabijanie zwierząt i ptaków. Zanieczyszczanie rzek, jezior, mórz, zbiorników wodnych.Spaliny samochoowe, fabryczne dymy.
Jednym słowem człowiek niszcvzy naturę na każdym kroku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:24:34+01:00
-nie segregowanie odpadów,
-marnowanie czystej wody (np. kąpiel zamiast prysznic)
- zanieczyszczanie wód,
- stosowanie w ogródku sztucznych nawozów, zamiast np. kompostu,
- zbieranie kwiatów pod ochroną,
-palenie ognisk w niedozwolonych iejscach,
- hałasowanie w lesie,
- niszczenie mrowisk
- dojeżdżanie do szkoły autem zamiast rowerem ( spaliny)
- wyrzucanie sprzętu elektronicznego w nieodpowiednich miejscach,
- wyrzucanie odpadków w nieodpowiednich miejscach,
- kupowanie przedmiotów z surowców które ciężko i długo się rozkładają ( np. reklamówek foliowych zamiast toreb wielokrotnego użytku)
- nieszanowanie papieru (palenie zeszytów zamiast oddanie go do recyklingu)

Zawsze cos mozna z tego wybrac nie wypisywalam jakis wymyslnych typowych dla duzych przedsiebiorstw np. erozja gleby, czy zaniczyszczanie wód moje przykłady sa odpowiednie dla przeciętnego ucznia ;-) pozdrawiam myślę że się przyda i moja praca będzie doceniona.
2010-02-22T19:15:54+01:00
Moje przewinienia to:
deptanie trawnika,zabijanie zwierząt i ptaków. Spaliny samochowe, fabryczne dymy, niszczenie kwiatów chronionych. Zanieczyszczanie zbiorników wodnych.