Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:18:55+01:00
- tk miesniowa gladka kurczy sie niezaleznie od naszej woli, a poprzecznie prazkowana tak
- miesnie poprzecznie prazkowane sa komorczakami a gładkie posiadaja jedno jadro
- miesnie gładkie maja kształt wrzecionowaty, a popzecznie pazkowane włóknisty
miesnie gładkie buduja narzady wewnetrzne, a poprzecznie prazkowane buduja narzady ruchu
-jadro wmiesniu gładkim jest polozone centralnie, a w poprzecznie prazkowanym peryferycznie
1 5 1
2010-02-22T15:22:49+01:00

Jedną z cech nabłonkowej jest duża zdolnoąć regeneracji.Porównanie tkanki mięśniowej gładkieji poprzecznie prążkowanej.Tkanki różnią się kształtem komórki, ilością jondra oraz budową sarkomerów.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:56:24+01:00