Podczas pobytu w zaprzyjaźnionej szkole w Niemczech zgubiłaś plecak. napisz krótkie ogłoszenie w którym umieścisz:

1. przypuszczalne miejsce zostawienia plecaka,
2.jego opis,
3.prośbę o zwrot,
4.oraz podasz w jaki sposób można się z Tobą skontaktować

2

Odpowiedzi

2010-02-22T15:50:48+01:00
Verloren!
Ein Rucksack, mittelgroß, grün, wahrscheinlich auf dem Bahnhof am 10 Juli verloren.
Drin waren ein Schlüssel, Ausweis und Geld.
Mein Telefonnummer 5842501396
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:18:54+01:00
Ankündigung!
Ich habe mich verirrt Rucksack, der letzte Ort, an dem ich ihn sah, war es eine Garderobe.
Mittelgroße, rot, mit Anhänger in Form eines Schädels.
Wenn jemand in den Ruin es bitte zurück.
Meine Telefonnummer 997 (jakiś tam sobie wybierzesz numer hehe)

tł. na j. polski:
Ogłoszenie!
Zagubiłam plecak, ostatnie miejsce gdzie go widziałam to była szatnia.
Średniej wielkości, koloru czerwonego, z breloczkiem w kształcie trupiej czaszki.
Jeśli ktoś by znalazł zgubę to proszę o zwrot.
Mój numer telefonu 997