W pewnej firmie pracowało 250 pracowników.W pewnym roku zwiększono zatrudnienie o 20%, a następnego roku o 10%. O ilu pracowników więcej zatrudniła ta firma po obu zmianach? Cz wzrost liczby pracowników byłby taki sam, gdyby najpierw zwiększono zatrudnienie o 10%, a potem o 20%?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:22:01+01:00
250-100%
50-20%
250+50=300

300-100%
30- 10%
300+30=330

250-100%
25-10%
250+25=275

275-100%
55-20%
275+55=330
ODP: nie ,nie bedzie taka sama
2010-02-22T15:22:58+01:00
20% z 250=50
10% z 300=30
250+50=300+30=330
330-250=80
Firma zatrudniła o 80 pracowników więcej.

Wzrost nie byłby taki sam.
2010-02-22T15:24:51+01:00
Wariant 1
250*20%=50
250+50=300

300*10%=30
300+30=330

wariant 2
250*10%=25
250+25=275

275*20%=55
275+55=330

Odp.Wobu przypadkachliczba osób zatrudnionych będzie wynosić tyle samo.