Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:26:58+01:00
Entuzjastyczny nauczyciel potrafi sprawić, że jego uczniowie nabierają ochoty do nauki.

Ania w taktowny sposób powiadomiła szefa o swoich zamiarach.

Liberalny system polityczny ma swoich zwolenników, jak i wrogów.

Nie zgadzam się z opinią, że kara śmierci po przez podawanie trucizny jest humanitarnym sposobem na zabicie więźnia.

Niegrzeczne zachowanie młodzieży względem osób starszych potrafi żenować.

W czasach II wojny światowej wielu Polaków działało konspiracyjnie przeciwko wrogom.

Pozytywny aspekt tej sprawy jest znacznie silniejszy od negatywnych stron.


1 5 1
2010-02-22T15:58:39+01:00
Kinga była dzisiaj w bardzo entuzjastycznym humorze.
Ola była dzisiaj bardzo taktowna.
Pan Marszałek sejmu był liberalny i poruszał libelastyczne tematy.
To mnie bardzo zażenowało.
Studiowałem Humanitaryzm na wyższej szkole w Poznaniu.
W lach 30 prowadził on zakład konspiracyjniy.
Marek uczył się dzisiaj aspektu w liceum.

Kilka wyrazów ma różne znaczenie, więc się nie gniewaj jak chodziło o inne
no bo np. wyraz Humanitaryzm znaczy:
*Kierunek etyczno-społeczny we Francji
*Kierunek w sztuce i literaturze
*Postawa pełna wyrozumiałości i życzliwości,

:)
Poznadrawiam, i liczę na naj :*
1 5 1