Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:49:32+02:00
Te strzałki to chyba zwroty. Jeśli tak, to:
1) 5N-3N=2N w lewo
2) 2N+1N=3N w lewo

Wytłumaczenie:
1) Jeśli dwie różne siły mają ten sam kierunek a różny zwrot to się je odejmuje i daje zwrot większej.
2) Jeżeli dwie różne siły mają ten sam kierunek i taki sam zwrot to się je dodaje.

2009-10-15T20:05:05+02:00
Narysyj jakikolwiek kształt na środku, kółko, kwadrat, coś w ten desen i w 1 przykl. w lewo narysuj dwa N czyli 2 cm, a w drugim przykł.narysuj 1 N., czyli 1 cm w prawo.