Odpowiedzi

2010-02-22T15:25:08+01:00
Hej
Znasz moze Psalm o miłości?
"Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest, nie szuka poklasku, nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego, nie cieszy się niesprawiedliwością, lecz współweseli z prawdy, wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję Wszystko przetrzyma"

W nim jest bardzo duzo okraslen
MaM nadzieje ze pomoglam :D
Pozdr:D
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:25:14+01:00
Miłość platoniczna
miłość bliżniego
ulotna miłość
niedorosła miłość
1 4 1