Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:28:37+01:00
W wodach śródlądowych jest słodka woda i to przede wszystkim decyduje o różnicy. W wodach takich jak oceany może żyć więcej zwierząt ponieważ jest więcej miejsca i więcej pokarmu. W w rzece także nie znajdziemy rekina ponieważ rzeki są za małe na tego typu ryby. Oceany i może mają także inne prądy morskie i fale jakie w wodach śródlądowych nie znajdziemy,. Liczę na najlepszą odpowiedz ;-)
6 4 6
2010-02-22T15:31:35+01:00
Hej mozesz napisac
-czysta woda
-warunki ekologiczne
-bogate zrodlo zywnosci
-temperatura
-.Nasłonecznienie
-Pozywienie
-Zawartość tlenu w wodzie
-zasolenie

Mam nadzieje ze pomoglam ;D
Pozdr;*
6 2 6