Odpowiedzi

2010-02-22T15:32:29+01:00
Hmmm:)
mi sie podobają:
1.Magda,
2.Patrycja,
3.Julita,
4.Judyta,
5.Paulina,
6..Dominika.

nie wiem jakie się tobie podoba:)
2010-02-22T15:33:55+01:00
Ale to zalezy jakie ci sie podobaa ;)
Moze bzc Maria Magdalena , Julia ,Teresa ;D
To zalezy poszukaj na roznych stronach ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:39:11+01:00
Kinga
Magdalena
Julia
Te mi się najbardziej podobają :)