Odpowiedzi

2010-02-22T15:32:04+01:00
Średnica= m
r=90:2=45mm
a)2*45cm=90mm <--- promień w skali 2:1

b)90cm:3=30mm <--- średnica w skali 1:3
17 3 17
2010-02-22T15:33:32+01:00
Promień to połowa średnicy.
Skala 2:1 więc średnica ma 180mm, 18cm. Promień ma 9cm
90mm:3=30mm
średnica będzie miała długość 30mm=3cm
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:33:32+01:00
A. 90mm=9cm
9cm/2=4,5cm
4,5*2=9cm

b. 90mm=9cm
9cm/3=3cm
45 4 45