Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:31:58+01:00
-marzec-marcowy rz:r
-wierzyć-wiara rz:r
-orzeł-orły rz:r
-starzec-stary rz:r
-lustrzany-lustro rz:r po t:)
-kalendarz końcówka arz
-gorzki-gorycz rz:r
-tworzyć-twórca rz:r
-mądrzyć się-mądry rz:r
-poszerzyć-szeroki rz:r
12 3 12
2010-02-22T15:32:51+01:00
Marzec -marcowy
wierzyc-wiaRa
orzel-orly
starzec-stary
lustrzany -lustro
madrzyc sie-madra
gorzki -gorycz
kalendarz--koncowka arz
tworzyc-tworca
poszerzac-szeroki
4 2 4
2010-02-22T15:39:15+01:00
-marzec-marca - wumienia sie na r
-wierzyć-wiara - wymienia sie na r
-orzeł-orła - wymienia sie na r
-starzec-starca - wymienia sie na r
-lustrzany- po spolglosce t piszemy rz
-kalendarz-w zakonczeniach piszemy rz
-gorzki-gorycz - wymienia sie na r
-tworzyć-twórca - wymienia sie na r
-mądrzyć się-po spolglosce d piszemy rz
-poszerzyć-szeroko- wymienia sie na r
3 2 3