Odpowiedzi

2010-02-22T15:37:55+01:00
Drogi Macku!!!

Jestem na wakacjach jest tu bardzo ciepło, świetnie się bawi ę.
Poznałam wielu ciekawych ludzi . Jestem zdrowa i zadowolona z wycieczki.
Chciałabym , abyś tu ze mną był
Pozdrawiam gorąco Lena
62 4 62
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T15:39:40+01:00
Cześć!

W Gdańsku jest super, mamy śwetną pogodę. Szkoda, że nie mogłaś z nami jechać, ale już nie mogę się doczekać, kiedy znów sie spotkamy. Musimy nadrobić ten czas, kiedy sie nie widziałyśmy.


Pozdrawiam, Kasia.
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:39:49+01:00
Cześć Klaudio!
Serdeczne pozdrowienia z Pobierowa!
tu jest świetnie mnóstwo sklepów, restauracji, salony gier!
mieszkam w wspaniałym hotelu.
Pogoda dopisuje!
Pozdrów rodzinkę!
podpiis(twoje imię)

p.s Kupiłam Ci prezent ale co to po wakacjach :)



plisss daj najj sama pisałąm™ xD
44 3 44