Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:34:54+01:00
1.
x+y= 9
x-y=3
____
2x=12 |:2
x=6

y=9-6
y=5

2.
x+4y=11 |*(-2)
2x+5y=10

-2x-8y=-22
2x+5y=10
____
-3y=-12 |:(-3)
y=4

11-4*4=x
11-16=x
x=-5
2010-02-22T15:35:36+01:00
X+y= 9
x-y=3

2x=12 /:2
x+y=9

x=6
x+y=9

x=6
6+y=9


x=6
y=9-6

x=6
y=3
2010-02-22T15:42:25+01:00
1) x + y = 9
x - y = 3

x=9-y
x-y=3

x=9-y
9-y-y=3

x=9-y
9-2y=3

x=9-y
-2y=3-9

x=9-y
-2y=-6/-2

x=9-y
y=3

x=9-3
y=3

x=6
y=3


2) x+4y=11
2x+5y=10

x=11-4y
2x+5y=10

x=11-4y
2(11-4y)+5y=10

x=11-4y
22-8y+5y=10

x=11-4y
22-3y=10

x=11-4y
-3y=10-22

x=11-4y
-3y=-12/-3

x=11-4y
y=4

x=11-4*4
y=4

x=11-16
y=4

x=-4
y=4