Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:35:45+01:00
Możliwość oddychania pood wodą.
liczne parzydełka które ochraniają roślinę
mocne korzenie
i to są najważniejsze, inne to już są bardziej skomplikowane, i mysle że pani nie będzie zadowolona z takich, bo będzie wiadomo że to raczej z neta, dziękuję liczę na najlepszą
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T15:38:53+01:00
-specjalne aparaty szparkowe
-korzenie mocno wbite w ziemie
-pobieranie CO2 całą powierzchnią rośliny
-pobieranie związków mineralnych i światła na różnych głębokościach w wodzie
1 4 1