Odpowiedzi

2010-02-22T15:37:16+01:00
1. Uprawiać sport.
2. Odżywiac sie zdrowo
3. Pić mleko ;)
4. Myć owoce i warzywa przed zjedzeniem.
5. Chodzić wcześnie spac
6. Myć sie codziennie
7. Nosić dobre obuwie
8. Ubierać sie stosownie do pogody.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:39:00+01:00
1. Myj owoce i warzywa przed ich spożyciem
2. Myj zęby po każdym jedzeniu
3. Jedz mało ale często
4. Nie jedz tłustych i wysoko kalorycznych posiłków na kolację
5. Zawsze na początku dnia zjedz śniadanie
6.Często pij mleko
7.Jedz dużo nabiału
8. Nie jedz zbyt dużo słodyczy
9.Nie jedz dużo mięsa , rzeczy tłustych
1 5 1
2010-02-22T15:40:33+01:00
Kodeks zasad dobrego odżywiania:
+ regularne jadanie posiłków
+ powolne jedzenie( pogryzanie wszystkich kawałków)
+ uprawianie sportów
+ hartowanie ciała
+ jedzenie przynajmniej 2 godz przed spaniem
+ nie stresowanie się
+ nie palenie papierosów
+ piecie alkoholu z umiarem
+ dbanie o higienę

1 1 1