Odpowiedzi

2010-02-22T15:52:39+01:00
Prawo powinno być sprawiedliwe dla wszystkich osób, nie powinno faworyzować np. bogatszych
prawnicy powinni być mądrzy xD i uczciwi
mam nadzieję że o tobie ci chodziło i że ci pomogłam ;))
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:54:04+01:00
Prawo powinno przede wszystkim cechować się sprawiedliwością, dobrem dla innych. Prawnicy powinni kierować się rozsądkiem. Po to zostają prawnikami aby godnie nas reprezentować. Powinni słuchać nas uważnie i wnioskować z tego jak mogą nam pomóc. Muszą być lojalni wobec swoich pracodawców.
3 4 3