Działka ma kształt prostokąta, którego szerokość wynosi 24m, a długość jest 2 razy większa. Na kwiaty i warzywa przeznaczono 80% powierzchni działki, a pozostałą część na pasiekę. Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasiekę?

Pliss pomóżcie!!! Czas na rozwiązania do 16.30

2

Odpowiedzi

2010-02-22T15:43:51+01:00
24m²×48m²=1152m²

1152m²×20%=230,4m²

Odp. Na pasiekę przeznaczono 230,4m² działki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:49:02+01:00
Szerokość:24m
Długość:24m×2=48m
Pasieka:100%-80%=20%
24m×48%=1152m²
1152×20%=230,4m²
Odp:Na Pasiekę przeznaczono 230,4m².
1 5 1