Odpowiedzi

2009-10-15T19:54:01+02:00
X - długość podstawy
x + 1 cm - długość ramienia

11 cm = x + (x + 1 cm) * 2
11 cm = x + 2x + 2 cm
11 cm = 3x + 2 cm
11 cm - 2 cm = 3x
9 cm = 3x / :3
3 cm = x

długość podstawy wynosi 3 cm, natomiast długość ramienia 4 cm [3cm + 1 cm]
2009-10-15T19:57:46+02:00
Obw= 2 x a+ b=11
b= a-1

2 x a +(a -1) =11
3a-1=11
a= 12/3
a= 4
b=4-1=3

Odp Długości ramin to 4 cm a podstawy to 3 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:57:54+02:00
X- dł. podstawy
x +1 - dł. ramienia

11cm= x + (x+1cm)*2
11 cm = x + 2 cm + 2x
11 cm= 2 cm + 3x
11 cm - 2 cm = 9cm
9 cm = 3x
x = 9 /3
x = 3

Odp. Długość ramienia to cztery, a podstawy 3