Odpowiedzi

2010-02-22T15:40:31+01:00
Uważam,że tak, ponieważ jest on umocnieniem naszego patriotyzmu. Powracamy do historii naszego języka, która sięga wielu wieków wstecz. Przypominamy sobie zmiany jakie zaszły w nim oraz uświadamiamy młodemu pokoleniu jaki nasz jezyk jest piękny!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:35+01:00
Uważam, że dzień Języka Ojczystego jest ludziom potrzebny, ponieważ utwierdza on ludzi w przekonaniu, że na co dzień rozmawiają w pięknym języku. Dlatego też uważam, że należy poświęcić chociaż 1 dzień w roku, aby okazywać, że kocha się swój język i swoją ojczyznę.
3 5 3