Podaj zasade ortobraficzną każdego wyrazu:
temperatura
dworze
powyżej
leżał
mróz
zleżał
najświeższą
przynosił
Hubert
który
wszystkie
pokrzywdzeni
w pożądku
przeróżne
rzwawo
wrócił
zaczął
obniżona
rychło
różowy
żółte
ciężkimi
humorem
zgrzytać
zębami
mężnie

PILNE NA JUTRO pomocyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

3

Odpowiedzi

2010-02-22T15:43:07+01:00
Dworze bo dwór
wrócił bo wracać
przynosił bo po p
przeróżne bo po p i ó niewymienne (chyba)

2010-02-22T15:57:46+01:00
Dworze bo dwór
mróz bo mrozy
wrócił bo wracać
różowy (niewymienne)
obniżona bo nisko
przynosił po P
pokrzywdzeni po K
zgrzytać bo zgryzł
powyżej bo powaga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:32:45+01:00
Temperatura - em wyraz pochodzenia obcego
dworze - dwór ó:o
powyżej - powaga
leżał - tego niewiem
mróz - mrozy
zleżał - niewymienne
najświeższą - niewymienne
przynosił - po p piszemy rz
Hubert - imiona piszemy wielka litera
który - niewymienne
wszystkie - wyjatek
pokrzywdzeni - po k piszemy rz
w pożądku - niewymienne
przeróżne - po p pisezmy rz
rzwawo - niewymienne
wrócił - wracac
zaczął - wyraz pochodzenia obcego
obniżona - niewymienne
rychło - niewymienne
różowy niewymienne
żółte - niewymienne
ciężkimi - niewymienne
humorem - wyraz pochodeznia obcego
zgrzytać - po g pisezmy rz
zębami - wyraz pochodzenia obcego
mężnie - niewymienne



dasz naj plisssssssssss