Odpowiedzi

2010-02-22T15:41:14+01:00
M nieśmiała pastereczka
D nieśmiałej pastereczki
C nieśmiałej pastereczce
B nieśmiałą pastereczkę
N nieśmiałą pastereczką
Msc nieśmiałej pastereczce
W nieśmiała pastereczko!

;)
1 5 1
2010-02-22T15:42:12+01:00
M:nieśmiała pastereczka
d:nieśmiałej pastereczki
c:nieśmiałej pastereczce
b:nieśmiałą pastereczkę
n:nieśmiałą pastereczką
m:nieśmiałej pastereczce
w:nieśmiała pastereczka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:48:23+01:00
L.poj.
M.nieśmiała pastereczka
D.nieśmiałej pastereczki
C.nieśmiałej pastereczce
B.nieśmiałą pastereczkę
N.nieśmiałą pastereczką
Msc.nieśmiałej pastereczce
W.nieśmiała pastereczka

l.mng.
M.nieśmiałe pastereczki
D.nieśmiałych pastereczek
C.nieśmiałym pastereczką
B.nieśmiałe pastereczki
N.z nieśmiałymi pastereczkami
MSC.nieśmiałych pastereczkach
W.nieśmiałe pastereczki
1 5 1