Odpowiedzi

2010-02-22T21:37:32+01:00
Sposób wiary w trójcy świętej

bóg przejawia się w trzech osobach: w bogu ojcu, w synie bozym oraz w duchu świętym
bóg wszystko widzi, chrystus stał się stał się człowiekiem godnym do nasladowania, a duch święty pomaga nam umocnić się naszej wierze
my, chrześcijanie nie wierzymy w trzech bogów ale w jednego boga w trzech osobach!

mam nadzieje ze troszkę pomogło?

PS mam prośbe ... mam problem z zadaniem na matme... wysłałam ją na te stronke ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T01:17:48+01:00
Trójca Święta to wiara w jednego Boga w trzech Osobach - Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty. Pierwszą osobę wyróżnia ojcostwo, drugą osobę - synostwo, a trzecią - pochodzenie od Ojca i Syna.
Ilekroć czynimy znak krzyża - w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego - wyznajemy wiarę w Trójcę Świętą. Naszą wiarę w Nią deklarujemy zawsze podczas Mszy świętej, którą rozpoczynamy i kończymy znakiem krzyża.