Odpowiedzi

2010-02-22T15:42:31+01:00
1. Ma płetwy ułatwiające pływanie
2. Posiada pokrywy skrzelowe
3. Ma opływowe łuski
4. Łuski pokryte śluzem
5. Kręgosłup jest elastyczny
6. Pęcherz pławny umożliwia rybie przebywanie na określonej głebokości
7. Oczy nie mają powiek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:13:36+01:00
1.ma opływowy,wydłużony kształt ciała pozwalający poruszać się w wodzie
2.pokrycie ciała łuskami zmniejsz siłę tarcia
3.płetwy umożliwiają jej poruszanie się w wodzie (pływanie)
4.Mają skrzela dzięki którym oddychają pod wodą.
5.Są zmiennocieplne (przystosowują się do różnych temperatór).
6.Linia boczna jest narządem informującym rybę o wszelkich ruchach i zawirowaniach wody.
7.Pęcherz pławny jest narządem umożliwiającym rybie głębokości zanurzenia.