Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:47+01:00
Gdybym miała kogoś zachęcić do korzystania z sakramentu pokuty,wytłumaczyłabym mu jak ważny jest ten sakrament.Dzięki niemu w pełni oczyścimy się z grzechów i będziemy mogli z czystym sercem przyjąć Pana Jezusa.Dzięki przyjęciu tego sakramentu,coraz bardziej zbliżamy się do Boga. Dopiero wtedy możemy być w pełni szczęśliwi i cieszyć się bliskością z Jezusem.

:))
2010-02-22T17:22:18+01:00
Szczególną uwagę zwróciłabym uwagę na to co mówię do mojego rozmówcy a także o czym w tym wypadku skupiłabym się na działaniu argumentów
2010-02-22T19:04:26+01:00
Ja zwróciła bym uwage na to , że jak ktoś kogo chcę zachęcić , by się wyspowiadał to nie musiał by sam targać tych wielki i tych małych grzechów . By był czysty wobec Boga . A nawet może dostać pakutę i Bóg dodał by mu odwagi by osoby , które zranił by przeprosił , a jednocześnie tamte osoby , by mu wybaczyła ;)