Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-02-22T15:44:16+01:00
1. 3/8=0.375
2. 3.8 * 30%= 3.8 * 0.3= 1.14
3. 25- 25*0.2= 25-5=20
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:46:08+01:00
1. 3/8 = 375/1000 = 0.375

2. 3.8 = 100% \ 10
0.38 = 10% *3
1.14 = 30%

3. 25 zł = 100%
2.5 zł = 10 %
5 zł = 20 %

25zł - 5zł = 20 zł

Odp : Noa cena wynosi 20 zł.

licze na naj !! :p
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T15:47:21+01:00
3/8=0,375
30%×3,8=1,14
25zł⁻20%×25zł= 25-20setnych×20%=25-20/4= 25-5=20zł
1 2 1