Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:47:04+01:00
- zagadkowy - tajemniczy, skryty, niejasny, intrygujący, niezrozumiały, nieodgadniony


- zaczepy - uchwyty, ucha, klipsy, karabińczyki,


- nieufny - podejrzliwy, sceptyczny, wątpiący, niewierny


- zraniony- okaleczony, poharatany, poturbowany, kontuzjowany, draśnięty


- hardy - zawadiacki, zuchwały, oporny, pewny siebie, nieposłuszny
61 4 61
2010-02-22T15:51:57+01:00
Zagadkowy-
enigmatyczny
tajemniczy
zagadkowy skryty , niejasny , nieodgadniony


zaczepy-
uchwyt , ucho , klips , karabińczyk , karabinek

nieufny- podejrzliwy , sceptyczny , wątpiący , niewierny , argusowy

zraniony- nieszczęsliwy kontuzjowany
pokiereszowany
poszkodowany
ranny
zraniony

hardy- zhardziały , butny , pyszny , wyniosły , zarozumiały , zadufany , dumny (jak paw) , arogancki , pogardliwy
29 4 29