Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:50+01:00
Za pomoca alkomatu

albo w reakcji z dichromianem w srodowisku kwasnym. w kwasnym srodowisku dichromiany sa pomaranczowe a pod wpływem alkoholu dichromiany sie redukuja do chromu na +III stopniu utlenienia i przybieraja barwe zielona
2010-02-22T15:55:13+01:00
- wstrzykowa analiza przepływowa
- system multisensorowego elektronicznego trzpienia (Przez odpowiedni dobór związków chemicznych, stanowiących
materiał elektrodoaktywny membran, uzyskuje się czułość na różne jony)
- za pomocą aklomatu

Miłego dnia życzę ;)