Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:49:43+01:00
Według mnie nie warto oglądać horrorów, ponieważ są to filmy dla ludzi z wielką odwagą. Mogą prowadzić do załamania z powodu istniejących i wystraszających tam postaci. Mogą również przysporzyć wiele strachu. Nie nadają się na romantyczne wieczory. I nie można się z nich wiele nauczyć.

;)
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:23:24+01:00
Warto oglądać horrory dlatego ,że powodują one zmieną adrenaline .
Komentarz został usunięty