Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:47:57+01:00
Ja zatańczę
ty zatańczysz
on, ona, ono zatańczy

my zatańczymy
wy zatańczycie ,
oni, one zatańczą

ja będę tańczyć
ty bedziesz tańczyć
on,ona,ono bedzie tańczyć

my będziemy tańczyć
wy bedziecie tańczyć
oni, one będą tanczyć
2 3 2
2010-02-22T15:48:52+01:00
Ja bedę tańczyła
ty będziesz tańczył
on będzie tańczył
ona bedzie tańczyła

my bedziemy tańczyli (m.)
my bedziemy tańczyły (ż.)
wy bedziecie tańczyli (m.)
wy dzedziecie tańczyły ( ż.)
oni będą tańczyć
one będą tańczyć