Odpowiedzi

2010-02-22T15:49:38+01:00
- spotykali się wbrew woli swoich rodzin, kochali się wbrew wszystkim
- popełnili samobójstwo, bo żadne nie potrafiło życ ze świadomością ze drugi umarł
-umarli, wierząc ze po śmierci będa razem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:10+01:00
Historia Romeo i Julii jest przykładem miłości po grób, ponieważ:
- biorą ślub mimo innej woli rodziców
- kiedy jedno z nich popełnia samobujstwo drugie robi to samo :(
- doprowadzają do pogodzenia zwaśnionych rodów, ale przez ogromną ofiarę (śmierć)
- uświadamiają nam, zę jeśli nie mogą być razem nie mogą żyć wcale