Która odpowiedź prawidłowa
1. wskaż szereg który zawiera tylko rzeczowniki
radość jasność robota chłopiec
radosna jasność robić chłopczyk
radość jasno on robić
radosny jasny oni robota
2oboczności tematu wyrazu strój to
ó:o:a,r:rz
ó:o:a
r:rz
Ó:O

2

Odpowiedzi

2010-02-22T15:48:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:51:42+01:00
1. Wskaż szereg samych rzeczowników :
- radość, jasność, robota, chłopiec

2. oboczności wyrazu to :
- ó : o
3 2 3