Odpowiedzi

2010-02-22T15:50:45+01:00
- bardzo słabo rozwinięty gospodarczo kraj
- duże opady deszczów co nie sprzyja ludności
- zbyt lesisty teren
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:50+01:00
Ludzie żadko mieszkają w lasach równikowych, ponieważ żyje tam dużo zwierząt i owadów, które przeszakdzałyby w normalnym funkcjonowaniu a nawet zagrażały by życiu np. żmija jest jadowita, jeśli weszłaby do domu i ugryzła istnieje możliwość zagrożenia zycia.
Małe zaludnienie jest związane z tym że aby wybudować dom trzeba najpierw ściąć drzewa, przy pomocy fachowców.
Myśle żę tyle ci starzczy ale jeśli jeszcze ot daj znać :P
17 3 17
2010-02-22T16:37:17+01:00
W lasach jest mało światła, za dużo wody.
9 3 9